"Normal enough to know that you're wierd... But too damn wierd to do anything obout it!''

Skulle skriva ett ruggigt kul skämt om varför jag håller min hand som ett hjärta på magen men visste inte riktigt hur jag skulle formulera det utan att det lät vrickat så... nu är det bara.. en väldigt knepig bild.

Ska i alla fall fara och träna och sen ta en sim tur, höll nästan på att skriva swimtur, vad gör engelskan med mig??. Jag har börjat få riktiga fotbollslår nu, ibland känns det som att jag går som en muskelknutte. Ni vet det där sättet som de liksom vaggar sig fram på ett väldigt maskulint sätt. Känner mig dock lite stolt över att fröken Lundberg faktiskt har börjat få lite muskler. Man får ju inte så mycket muskler av att sitta i soffan och äta guaccamole och nachochips precis, och den där himla goda snickerkakan som går så himla snabbt och enkelt att göra ;) 



Vill också upplysa er om att jag har lyckats göra ett jordnötsmör utan socker, mer om det sen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0