"Smile, nobody blames the happy guy."

Hej hej hemskt mycket hej! Ska alldeles strax fara och kolla på fotbollsmatchen som jag egentligen borde vara med i men inte får på grund av den där jäkla registreringen...
Det är inte alls lika kul att titta på matchen som att vara med i den, det är nästan lång tråkigt. Men så har jag nog alltid varit, jag gillar att vara med i sporten men tycker inte alls om att sitta på sidan och titta på den. Typ som när man far och tittar på hockey, jag sitter typ och kollar på allt folk på läktarna istället för att kolla på matchen, dessutom så kan jag inga hockey regler. Då är jag hellre med och spelar hockey även fast jag är urusel på det. Och kanske inte med de stora proffs snubbarna, haha. 


0Bg2tI on Make A Gif, Animated Gifs

Fick ett brev av mamma för någon dag sen och då hade hon skickat med lite smycken, tack så jättemycket mamma, smyckena var superfina! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0