Thursday

Skulle springa uppför trappan lite snabbt för någon dag sen och föll. Mitt ben svällde upp så mycket så att det kändes som att jag hade en golfboll under knät. Tänkte direkt då "Vad är det med mig och Julia att falla i trappor?"

Jag berättade det för pojkarna att jag ramlat och att det kändes som att jag hade en golfboll under knät och nu frågar det varje dag " Har golfbollen kommit ut ännu?" "Får jag se? Får jag känna?" åså trycker de alltid superhårt på mitt svullna blåmärke. Mmmm så skönt.

Jag for in till Cirencester idag för att göra nått åt mitt hår, jag står verkligen inte ut längre med den här frillaaan. De var verkligen seriösa när jag sa att jag ville färga mitt hår. Jag fick sitta ner medan de klippte bort några hårtussar från mitt hår, sedan tog de tussarna till deras "labb" för att se hur håret klarade av att färgas och vad som fanns i hårstråna. Så jag fick sitta i stolen och vänta i 45 minuter tills proverna var klara. Och under tiden fick jag sitta med två klickar hårfärg i mitt armveck för att se hur min hud reagerade på färgerna. Efter det fick jag skriva på ett papper att jag har gått igenom dessa två tester. Sen bokade jag tid för imorgon. Det är första gången jag varit med om att frisörerna har varit så noga! Men de är ju bra i för sig men jag blev som lite chockad, speciellt när hon klippte bort hårtussar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0