Tittut!



Vad gör allt crazy people där hemma? Är ni på barnkalas som mig? 
Jag måste säga att barnkalasen här har lite mer klass på nått sätt. Föräldrarna har hyrt in två hoppborgar + deras studsmatta sen innan, sen har det stekt burgare till hela slanten och presentern bara öser in, stora stora presenter!

De bjuder också de vuxna på vuxendricka, riktigt god vuxendricka. Jag har inte ätit så mycket till frunch idag så jag ska nog inte dricka så många fler lemonader, snart kommer man väl gå vinglandes nedför trappen, säkert drägglandes och ögonen kommer se ut som att de haft 7 svåra år. Tror att det skulle kasta ut mig med huvvet först då, haha.



Vet inte vad jag ville få fram med den här bilden egentligen. Kanske ett exempel på hur jag skulle se ut efter alla Lemonader? Kanske ville visa att mitt rum är stökigt i vanlig ordning och att jag kan göra så att min rygg ser ut som Quasimodos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0