Vilket lycka!

Har alla tre Fifty Shades!!!!! Jag tror att det här är min lyckodag! När jag for och köpte de två sista böckerna så fick jag båda för £4 Fast de egentligen är två för £7. Blev nå fel i kassan men inte gör de mig nått. Nu har jag nått att pyssla med på kvällarna. Varje bok är 600 sidor. Jag brukar egentligen inte läsa så mycket men nu kan jag verkligen inte sluta, det är som ett beroende. Samma beroende som jag har fått för jordnötsmör som jag förut tyckte var så äckligt. Konstigt de där hur man kan ändra sig.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för tipset, har sett att de säljer den första boken på bokhandeln, stog och höll i den men nu verkar det ju som att man måste köpa det ochså :)
Kram

2012-09-20 @ 08:40:38
Postat av: fanny

Jag köpte boken i veckan och nu är jag helt fast! :)

2012-09-30 @ 23:08:40
URL: http://obergfanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0