Visste ni att..

En banan kan bli solbränd? eller att man kan grädda en banan i bilen?
Jag märkte det idag när jag lämnade bananen i bilen när solen lös som mest. När jag kom tillbaka efter gymet så hade den fått en 3 gradig brännskada stackarn, det bara rök om den och när jag skalade den så brände jag mig nästan, den smakade precis som att den hade varit i ugnen vilket var väldigt gott men nästa gång får jag nog ta med solskyddfaktor 40 + till lillen ;)

Sååå om ni känner att ni vill ha en mömsig efterrätt efter träningen så ta med en banan en solig dag och skär ett litet snitt över hela bananisen och pressa ner några after eight, låt den sen ligga där i bilen nån timma och sen är det klart! Tror att jag ska skriva en bok om det här..

Här har ni en före och efterbild, eller det vart en efter och före bild med vad gör väl det :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0