Wazzup?


How you doin'? Jag och min döda fot ville bara kika in och säga godnatt!


Ytterst svårt att ta kort på sin fot utan att den ser väldigt konstig ut, speciellt om man har en lååång och spe fot, ibland undrar jag varför jag ens spelar fotboll med mina klena fossingar?


Har smorslat på massa grejs som ska hindra svullnaden och ta bort blåmärken, fick några små små små tabletter som tydligen skulle fungera för det också sen har jag hållt massa is på det så förhoppningsvis så kommer det inte bli värre än såhär. Det gör inte allt för ont att gå på den så jag kan fortfarande träna skulle jag tro! Tur att det är min vänstra fot och inte min högra, jag skjuter inte så ofta med den vänstra ;)

Jag har typ ingen kontroll på mina ben när jag springer, ibland är det som att de springer in i varandra så att man snubblar sig fram och fäller sig själv. Och fötterna är som gele, inte konstigt att man stukar dem lite då och då ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0