weekend

Hänger inte riktigt med i vad jag har skrivit och inte skrivit om helgen som var så nu skriver jag bara om allt!
 
Blev ju bjuden på middag hemma hos Julia i Fredags och där bjöds det också på vin, massor massor massor med vin. Jag tror vi drack 2 flaskor var till middagen, haha. Och jag som inte ens tycker om rödvin så mycket, vad gör England med mig?? Kvällen fortsatte och vi blev lite rund under fötterna, eller väldigt runt under fötterna rättare sagt. Mitt i natten for vi ut och hoppade studsmatta och det var aldelles kol-svart. Jag hittade inte ens till studsmattan utan Julia fick leda mig hela vägen dit... och hela vägen tillbaka... och under tiden vi hoppade. Hela den kvällen var så himla rolig och familjen var supertrevlig och jättehärlig att umgås med, längtar redan tills nästa middag hos dem ;) 

På kvällskvisten så ramlade Julia ner för trappen och stukade båda fötterna så det vart inge Oxford för oss på Lördagen, eller vi for till Oxford men vi spenderade hela dagen på sjukhuset. Men det var riktigt trevligt det också, speciellt för Julia för hon fick tydligen en riktigt stilig doktor som kollade hennes fot ;) 

På Måndagen ringde sjukhuset och sa att vi skulle komma tillbaka igen och kolla till foten och få lite hjälp med hur hon ska träna den. Så jag skjutsade in henne till sjukhuset igen. På vägen hem svängde vi förbi Burford och fikade, det var riktigt fint där! Och juste, stackars Julia fick inte samma stiliga doktor igen... :/

Älskar Julias mysse, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0