Zumba he Zumba

Va på ett helt sjukt Zumba pass igår, hon som var ledare var som en duracell-Kanin som druckit 120 redbull. Jag visste inte ens att det var möjligt att röra benen så fort som hon gjorde. Hon hade en energi från MARS! Till och med strechingen i slutet var svår att hänga med på. Hon böt rutiner hela tiden och studsade omkring och skrek WHOA WHOA hela tiden. Man hörde det däremot knappt för att hon hade hett musiken på högsta volym, jag trodde högtalarna skulle sprängas där ett tag.. De sa sen efteråt att hon gör alla rörelser dubbelt så snabbt än vad de ska vara, heeelt sjukt.

Har precis läst ut min ultra bra bok och ser på klockan att det är dags att kila ner till köket och fixa ihop lite föda till barnen. Försöker hitta på mat som går fort att göra för när de kommer hem efter skolan så har de massa läxor och sen ska maten vara klar. Så jag har cirka 50 minuter på mig att få dem att byta om från skoluniform till vanliga kläder, hjälpa dem båda med sina läxor och göra middag. Och de gör vad som helst för att sega ut tiden. Man blir nästan svettig ibland av tidspressen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0