Hej

Har inte kunnat logga in på bloggen på flera dagar men nu på vårat nya hotell så funkar det.

Så vi lever fortfarande! Inga fler matförgiftningar, inga skador, inga bravader. De har egentligen inte hänt så mycket förutom att vi har lämnat Railay beach och åkt till koh lanta. Här är de exakt lika fint som Railay beach men de är lite mer rörelse.

Vårat första hotell Blue Andaman var jättefint men vi vart lite less på våra grannar där, de var lite efterhängsna så efter 3 dagar så böt vi. Så nu har vi ett nytt och jag hoppas av vi slipper se dem igen. Sist när de vart lite såhär då lyckades vi springa på dem även fast vi hade Bytt ö... Nu har vi bara bytt till ett hotell som är kanske 15 min bort. Så vi får väl se :) 

Idag har vi hyrt moppe och kört omkring, gick hur bra som helst! Vi körde till Lantas gamla stad och kollade lite, de var jättefint. På kvällen tog vi lite massage och jag trodde attjag skulle dö. Att en sån liten och nätt tjej kan ha sånna nypor! Hon hittade varenda liten knut som fanns på min kropp och knådade tills jag nästan började grina. Hon hittade knutar på ställen jag inte ens visste att jag hade muskler på. Otroligt!

Här kommer lite bilder från när vi lämnade Railay beach!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0