Old hotel

Här är lite bilder från vårat första hotell på Lanta. Våran första lunch på paradiset <3

De va så härligt för de var lika nära till havet som till poolen, de enda som var synd var att de var mitt i ingenstans så man var tvungen ta moped tuktuk vart man än skulle. De är sjukt kul men de är lite drygt ;) 

Moppe bilden är från idag, jag bad om att få den moped de hade med mest färg så vi skulle synas bra på vägen, så en rosa blev de! Det är den minsta mopeden jag någonsin suttit på, förstår fortfarande inte hur den klarade att ta oss upp för alla backar med 19% lutning. Den måste vara magisk :)

Efter massagen idag gick vi till en restaurang nära vårat hotell och käkade, när vi gick därifrån så fick vi en varsin blomma i håret :) naaw.

Tycker så synd om mina fransar efter fransförlängningen. Jag vart ju så irriterad på fransarna efter ett tag så jag tog bort dem. Mina egna fransar fick sån stryk att jag knappt har några kvar, hoppas de växer ut fort för jag ser ju inte riktigt frisk ut utan fransar, haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0