Saker jag saknar med Sverige

De här är den första bilden som finns i mitt album på mobilen :)

Så, saker jag saknar med Sverige

1. Kunna spola ner papper i avloppet
2. Kunna kommunicera med folk bättre
3. Svensk mat, hade kunnat döda för lite lax och potatis just nu.
4. Alla tv kanaler
5. Kunna ringa till folk utan att de kostar skjortan.
6. Sova i ett rum som inte kräver varken ac eller fläkt som låter.
7. Kunna dricka en kopp te utan att svettas ihjäl.
8. Julstämning!! Jag vill ha julfika, julmusik, julkalendern, glögg och julpynt! Nuuuuuu. 
9. Salta saker. Torkat renkött, lakrits, bacon. SALT!! Eller svenska kryddor över huvudtaget. Fast de hör kanske till svensk mat det ;)



Sen är de ju 128472820 saker jag inte saknar med Sverige just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0