Vilken vändning! Från tv tittande till utgång

Igår kväll gick vi ut på stranden som hade barer längs hela kanten! Vi hade världens timing för precis när vi kom dit så började en eldshow och vi fick platser längst fram. De var väldigt varmt vissa gånger men jättekul att se för de var så sjukt duktiga. En thaiare försökte lära mig men de var så sjukt svårt och jag var sämst. Samma thaiare målade också så fina neon blommor på hela mina armar. Man såg vart jag var på krogen kan man säga! 

Vi träffade väldigt mycke folk från olika ställen i världen, så himla intressant att prata med folk och se hur de lever hemma osv.

Än så länge idag så mår jag bra! Är inte bakis, men man vet aldrig hur de blir när vi ska vara på den guppande båten hela dagen... Håller tummarna på att man ska slippa må illa i alla fall!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0