DU!

Har glömt att berätta om våran heldag i Piteå!

Jag och Linn åkte in till Piteå vid 9 och tog våran första hepatit spruta så nu har vi 30% skydd mot det. Hade helst velat ha 120% men de då hade vi fått vänta ett år med att åka till Thailand... Då har jag hellre gulsot. Känner nästan lite "pest eller kolera" över det, som Linn brukar säga. 

Efter vaccinet så har vi haft släktträff med Linns släkt känns de som. Vi har varit och hälsat på hennes mormor som är hel skön! Hon hade verkligen roliga och annorlunda historier att berätta, jag vill bli som henne då jag är 85. Hänga med mina väninnor och dricka ett vinglas på kvällskvisten bara för att man kan ;) Hemma hos mormorn bjöds det på fika och en tidig julklapp/födelsedagspresent till Linn eftersom att vi ska ut och resa så fick hon ett bidrag till det. 

Efter besöket hos mormorn åkte vi vidare till Linns pappa och hälsade på, där bjöds det på prinsesstårta och kaffe. Efter de besöket åkte vi vidare till Linns syster där de bjöds på sockerkaka och te. Och sist men inte minst åkte vi till Linns morbror och hälsade på och där bjöds det på fika och te. Och en tidig julklapp till Linn :) Så vi har fikat mer än vad man gör på julafton idag kan man säga! Shit pommes alltså.. 

Det sista vi gjorde var att åka till Ica i lillpiteå och leverera kakor. De är nämligen så att Chokoland, företaget jag jobbat åt, har fått sina första icahyllor! Grattis grattis :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0