Soo..

Ja vi sov ju som sagt till halv 1 idag så än så länge har vi bara gått längs gatan vi bor på och köpt lite saker och tittat oss omkring. Vi han nästan gå till banglaroad men då vart vi hungriga så vi hittade ett trevligt gäng thailändskor och en kille från Australien och åt där med dem. På en gata strax innan bangla. Maten var stark som fan! Jag satt nästan och grina när jag åt den. Men den stora ölen till maten gjorde de mycket bättre :) 

Efter den goda maten var vi tvungen gå tillbaka till hotellet och förbereda oss för ladyboy showen vi bokat för kvällen, så nu in i duschen! Bangla och stranden får vänta till imorgon ;)

Lyckades pruta ner denna från 600bath till 350bath. Så den kosta kring 87kr. Ingen aning om de är bra eller inte. Men jag gjorde min första prutning så jag är stolt :)

Tror att de var ungefär samma för ryggan.



Kommentarer
Postat av: mamma

Jättesöt klänning :)och superfin rygga !! Oj vad ni fyndar !

2013-11-25 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0