Stranden är funnen!

Nu har vi hittat ett nytt och bättre hotell, kostar ca 180kr natten det är 2 min till havet. Klart bättre än de förra hotellet och helt klart värt den extra hundringen! Nu har vi en jättefin toa med riktig dusch, platt tv, handdukar, bättre ac, bättre madrass, rummet luktar inte skit och vi har äntligen fått ett FÖNSTER!! 


Hör och häpna mina vänner, jag och Linn har hittat till stranden!! Men de kanske ni förstod då jag skrev att de var två min dit innan. Så som ni kanske förstår så har vi badat massor idag! det har varit fint väder och inte regnat en enda gång. Vi har också varit och ätit trerätters för ca 45kr, de var hur gott som helst! 


Här har ni bananpankaka som man doppade i choklad, ruskigt gott!





Älskar detta land!!


Kommentarer
Postat av: Terese

Fyfan jag hatar dig lite just nu!!!

(inte på sant dock, är bara sinnes avundsjuk..........)

Svar: Haha, du får väl komma ner nån vecka!! :)
kwinna.blogg.se

2013-11-24 @ 12:19:39
URL: http://annikaterese.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0