Thaiarnas land!

Som Rubriken lyder så ska jag åka till Thailand!
Det ska bli så skönt att bara sola och bada och förhoppningsvis inte bränna sig för mycket. Lite lagomt sådär hade varit skönt!

Var så extremt besviken eftersom att det inte blev nå Kina för mig så jag började och tröst titta på lite utlandsresor bara för att trösta mig själv, de hjälpte egentligen inte så mycket utan jag vart mest mer plågad.
Men då hittade jag en resa till Thailand som verkade billig och tänkte: Alltså vafan, jag förtjänar faktiskt att få åka till något varmt och skönt ställe och bara va. Dricka massa drinkar och inte behöva tänka på att man ska jobba dagen efter. Så jag tog en vild chansning och ringde till Linn och frågade om hon ville följa OCH DE VILLE HON! Så på torsdag åker vi till Thailand!! i 3 veckor!!

Dra mig baklänges och framlänges igen. Fattar inte att vi verkligen åker. Vi pratar så mycket om saker vi vill göra men de blir som aldrig av för att de alltid är nått som dyker upp.

Sen när jag kommer hem från Thailand så har jag lite andra planer som till 90% blir av. Men de ska jag skriva mer om sen efter thaiarnas land för jag är en expert på att prata om saker jag halvbestämt som sedan inte blir av för att nått dyker upp eller att jag hittat på nått annat att göra. Man vill ju inte vara den som "pratar mycket men aldrig gör nått".
Men de är ju extra svårt när man blir exalterad över nått och går och tänker på det 24x7. Då vill man ju bara berätta det för allt och alla! Varenda liten kotte som går förbi ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0