Tjolololoo!

Nu har jag blivit lite pushad via snapchat att jag måste börja uppdatera på min blogg. Så här är jag gott folk!

Det har inte hänt så mycket här sedan jag var i England ser jag! Antingen har de varit väldigt trist i Sverige och att jag inte har haft någon anledning till att blogga eller så har jag bara inte orkat, de vet it ja!

Sitter för tillfället och skypar med Tessan och väntar på en arbetsintervju från Kina, SAY WHAAAAT?! Japp, ni läste rätt, från Hongkong i Kina! Har jag blivit galen kan man ju fråga sig, de vet man it!

Satt bara och sökte lite random om företaget och hamnade på en hemsida som skrev massor med dåliga saker om företaget, att de lurar en på pengar osv. Så, jag loggade ganska snappt ut från skype och har bestämt mig för att inte närvara på intervjun. Så he blir nog inte nå Kina för mig i alla fall... Jag som var så taggad, synd att företaget var så oseriöst...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0